Quiénes Somos Pregrado Postgrados Investigación Publicaciones Pastoral Universitaria Cultura y Arte
Comunidad UCB Admisión y Orientación Relaciones Internacionales Biblioteca Central Deportes UCB Mail
Neurotech UCB

PRESENTACIÓN

Neurotech@UCB sirve como un punto de discusión sobre las nuevas tecnologías utilizadas en el campo de la investigación en la neurociencia. Nuestra organización de estudiantes utiliza una mezcla de Realidad Mixta, Machine Learning y Bioseñales para educar a la comunidad universitaria sobre la neurotecnología, sus beneficios y sus desafíos.

Neurotech@UCB serves as a discussion point about the new technologies used in the field of neuroscience research. Our student organization uses a mix of Mixed Reality, Machine Learning and Biosignals to educate the university community about neurotechnology, it’s benefits and challenges.

PROJECTS / PROYECTOS

Virtual Reality based environments for the evaluation of EEG signals in executive function deficits.

Resume. By evaluating the EEG signals obtained from patients with and without executive function deficits, while completing tasks on paper and pencil and in a virtual reality environments, we hope to correctly classify neuropsychological conditions of interest (COI) using ML techniques.

PARTNERS / SOCIOS

CONTACT US / CONTÁCTANOS

Si eres estudiante de la UCB y te interesaría formar parte o tienes alguna pregunta no dudes en contactarnos:
rmib200@gmail.com